خداحافظ
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه





http://media.afsaran.ir/sijMx7_535.jpg
جایی هست که ...

کم میاری ، ...

از اومدنا، رفتنا، شکستنا ...

جایی که فقط می خوای یکی باشه

بمونه، نره، واسه همیشه کنارت باشه ...
.
.
.

من الان اونجام !!!
.
.
.

تو کجایی ؟ ... !
خدایا
دلم بدجور گریه میخواد. قسم خورده بودم دیگه واسه هیچ کس گریه نکنم ولی بغض دیگه داره خفم میکنه

آخه چرا من خدا؟؟ منکه کاری نکردم.

خدایا بیا پیشم خیلی تنهام به هیچکس نمیتونم اعتماد کنم . هیچکی منو درک نمی کنه ،کسی که عاشقش بودم رو حالا می خوان ازم بگیرنش
خستم خدا . از آدمات خستم 
شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے



اولین باری که عاشقت شدم یادته ؟ من یه کرم سیب بودم و تو یه کرم ابریشم . من به تو قول دادم دیگه هیچوقت سیب نخورم و تو هم قول دادی دور خودت پیله نزنی . ولی نمی دونم چی شد که من طاقت نیاوردم و فقط یه خورده سیب خوردم . تو هم از غصه دور خودت پیله بستی ... حالا دومین باره که عاشقت شدم ، ولی حالا من هنوز یه کرم سیبم و تو یه پروانه خوشگل ، تو پر زدی و رفتی و من موندم و سیبایی که جایی برای خورده شدنشون نمونده . از هر چی سیبه منتنفرم ...


 

من تو رو دوست نداشتم٬دوست داشتن رو تو به من هدیه دادی٬این تو بودی که مهر خودت رو به دلم بخشیدی٬تو بودی که رسم وفا داری رو به من یاد دادی منم همه حرفای تو رو با جون و دل خریدم پشیمونم نیستم چون تو بزرگترین هدیه رو به من دادی٬منو لایق دونستی که دوستت داشته باشم ولی حالاحس میکنم من لیاقت تو رو ندارم و ما نمی تونم با هم بمونیم باید از هم جدا بشیم.

من دوستت دارم و تا زمانی هم که نفس تو سینه دارم یادت رو توی قلبم زنده نگه میدارم٬تو هم  این همه خودت رو عذاب نده برو دنبال زندگیت٬ تو هم منو مثل همه تنها بذار٬برو که دیگه من لایق دوست داشتن تو نیستم.... دوست دارم تو عالَم دخترانه ی خودم باشم ،من تنهایی رو بیشتر دوست دارم ...

 

خداحافظ




 



نظرات شما عزیزان:

sepideh and fatemeh
ساعت16:47---22 خرداد 1392
سلام وبت خیی قشنگه ممنون میشیم که به وبمون سر بزنی و نظر بذاری اگه هم خواستی ما رو لینک کن ما هم و رو لینک کنیم

باران
ساعت8:09---7 دی 1391
هيچ كس نمي تواند به عقب برگردد و از نو شروع كند، اما همه مي توانند از همين حالا شروع كنند و پايان تازه اي بسازند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 دی 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی